Yrityksesi näkyvä osa.

 
 

Brändi kertoo kuka olet. Se luo ensivaikutelman ja saa kohderyhmäsi haluamaan lisätietoja yrityksestäsi.


Mitä selkeämpi ja johdonmukaisempi visuaalinen identiteetti on, sitä paremmin yrityksesi erottuu ja muistetaan. Hyvin suunnitellulla identiteetillä on tarina. Se on ajaton, ainutlaatuinen ja helposti mukautettavissa erilaisiin materiaaleihin, medioihin ja markkinointitarpeisiin.

  • Logon suunnittelu, logokokoelma →

  • Graafinen ohjeisto

  • Graafiset elementit

  • Printti-materiaalit

  • Määritelmä typografiasta ja värimaailmasta

  • Kuvien määrittely

  • Animaatiot

  • Esityspohjat

  • Verkkosivujen suunnittelu

 
 
Materiaalitehokkuuden sitoumus

Materiaalitehokkuuden sitoumus

Kehitysvammaliitto

Kehitysvammaliitto

Artap, by Helsinki Contemporary

Artap, by Helsinki Contemporary

Lifie

Lifie